Klacht: Jumbo verkoopt overdatum pizza

op 16 maart 2011 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ik heb Dinsdag 15 maart een pizza gekocht bij de jumbo in Leeuwarden ( deze bij de vrijheidswijk ) toen ik na een lange dag werken thuis kwam heb ik lekker genoten van mijn pizza. Tot later die avond, in het begin begon in te rillen alof ik het enorm koud had. Na een extra laken op mn bed te doen bleef dit aanhouden, 3x in de nacht werd ik waker trillende alof ik een aanval had. ik kon er nix aan doen tot ik enorm misselijk werd en de hele avond boven de wc heb gehangen. Na de stappen terug gegaan te zijn was ik er achter gekomen dat de pizza die ik at over datum is.
het was de 15-02-11 en op de pizza staat 04-02-11.

Gewenste oplossing

Ten eerste wil ik het bedrag van mijn pizza terug, naast dat de kosten voor de medicijnen die ik heb moeten gebruiken om te herstellen. Hun maken mij ziek? dan mogen ze mij ook beter maken vind ik.

Bericht van

8 jaren geleden - Beste klant,Bedankt voor uw reactie op de site van klachtenoplossing.nl. We vinden het belangrijk wat onze klanten van onze winkels en onze service vinden. Alleen op die manier kunnen we ervoor zorgen dat Jumbo Elke dag beter wordt. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw reacties betreffende Jumbo te sturen naar onze consumentenservice? Op die manier komt uw klacht direct in ons systeem. Zo kunnen we deze optimaal behandelen en intern uitzetten. U kunt ons vinden op: http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepage/Service/Consumentenservice/Met vriendelijke groeten, Jumbo Consumentenservice

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door JeremyHof