Klacht: Jumbo mosselen ver onder de Jumbo Maat

op 16 januari 2011 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Kocht afgelopen weekend mosselen in de aanbieding. Was helemaal niet op een aanbieding uit maar dat waren de enige mosselen die er waren.
Had 3 weken geleden ook mosselen bij de Jumbo gekocht en aan iedereen verteld dat ik eindelijk een winkel had gevonden (een net geopende nieuwe Jumbo in Vlijmen) die hele lekkere mosselen had.
Mosselavond van toen was top. Mosselavond van dit weekend was geen succes. Hele kleine niet lekkere mosselen. Daar ging ik met mijn goed gedrag. 3 Bakken verder en 6 ontevreden mensen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gewenste oplossing

Heb geen oplossing. Vraag me alleen af waarom er zo\’n groot verschil is tussen de mosselen uit de aanbieding en de mosselen van enkele weken geleden.
Ga ze in ieder geval maar niet meer bij de Jumbo kopen.

Bericht van

8 jaren geleden - Beste klant,Bedankt voor uw reactie op de site van klachtenoplossing.nl. We vinden het belangrijk wat onze klanten van onze winkels en onze service vinden. Alleen op die manier kunnen we ervoor zorgen dat Jumbo Elke dag beter wordt. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw reacties betreffende Jumbo Te sturen naar onze consumentenservice? Op die manier komt uw klacht direct in ons systeem. Zo kunnen we deze optimaal behandelen en intern uitzetten. U kunt ons vinden op: http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepage/Service/Consumentenservice/ Met vriendelijke groeten,Jumbo Consumentenservice

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door mosselen