Klacht: Jumbo heeft geen 7 dagelijkse zekerheden

op 30 november 2010 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben bij het Filiaal in Amersfoort geweest. Bij infobalie/sigarettenbalie een meisje die druk in discussie was met collega over andere collega, daarmee klant totaal niet zien en producten aan mij geven zonder mij op te merken. Dit is in een Jumbo filiaal 1 van de dagelijkse zekerheden….service met een glimlach…..nou ECHT niet!! Klantenservice op de hoogte gesteld geen mail helemaal niets gekregen, dus zelf met Jumbo hoofdkantoor gebeld, ze zouden de filiaalmanager erop aanspreken, later weer gebeld, was hoofdkantoor aan het lunchen…later NIETS meer gehoord.

Gewenste oplossing

Telefoontje of mailtje van het hoofdkantoor

Bericht van

8 jaren geleden - Beste klant,Bedankt voor uw reactie op de site van klachtenoplossing.nl. We vinden het belangrijk wat onze klanten van onze winkels en onze service vinden. Alleen op die manier kunnen we ervoor zorgen dat Jumbo Elke dag beter wordt. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw reacties betreffende Jumbo Te sturen naar onze consumentenservice? Op die manier komt uw klacht direct in ons systeem. Zo kunnen we deze optimaal behandelen en intern uitzetten. U kunt ons vinden op: http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepage/Service/Consumentenservice/Met vriendelijke groeten,Jumbo Consumentenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door casius79