Klacht: in mijn hemd gezet

op 24 november 2011 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Diverse malen is het contact niet goed verlopen maar mijn belangrijkste klacht is dat rechtstreeks reageren niet lukt. Zo gauw ik op de jumbo site probeer mijn klacht te reageren, ook laatst voor een positief iets maar druk ik op contact dan vervalt gelijk de verbinding

Graag wil ik mijin verhaal doen, en dat hoeft niet zo opzichtelijk via deze site maar ik heb een adres nodig, of een mailadres. Gewoon om contact op te kunnen nemen zodat we gehoord worden. Daarnaast verwacht ik ook dat er wel degelijk met het personeel gesproken gaat worden want het rent achteruit. Daarnaast moet ik eerlijk zeggen dat ik niet weet of ik nog boodschappen daar wil halen dit filiaal heeft voor mij afgedaan. Het is niet voor het eerst. En ook zie ik de positieve dingen die wilde ik ook graag vertellen. Maar dan alleen bij andere filialen meemaak.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jumbo

Heeft op 09 februari 2012 om 14:37 geantwoord

Consument verzocht via www.jumbosupermarkten.nl de opmerking in te voeren zodat deze in behandeling kan worden genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door d.ligtenberg