Klacht: geen smaak of aan binnen zijde bedorven

op 27 februari 2011 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ik heb nu al meerdere malen vlees of gehakt gahaald bij de jumbo in krimpen aan den ijssel. Vandaag zondag wil ik nasi maken met gehakt makkelijk en snel. buitenkant ziet er rood uit breek ik de ons gehakt open in het aan de binnen zijde wederom bruin. Dit is me nu al 5x overkomen en ik ben er klaar mee. Bij de super had ik dit niet. Zat er ook nog eens veel meer smaak aan het vlees. Gisteren een varkenshaas gegeten betaal je wel bijna 6 euro voor maar smaak ho maar. Echt tevens wil ik aangeven ik heb om 1 uur boodschappen gedaan en vrijwel alle verse produkten zijn op. Z’n winkel met zoveel klanten hoort goed te zijn ik ga er geen boodschappen meer doen heb nu sinds jullie open zijn op krimpen aan de ijssel op de krimenhof zo veel mn neus gestoten dat ik maar naar de albert hein ga. Het is echt slecht. Super de boer was niet de top maar echt veel beter als wat ik nu aantref in de jumbo. Ben zeer maar dan ook zeer teleleurgesteld.

Gewenste oplossing

Oplossing voor mij is breng de super terug daar was niets mis mee. ruimere paden assortiment goed. Deze winkel is alleen maar zoveel mogenlijk artikelen maar kwaliteit is voor mij met de kleine beurs niet aanwezig. Ook al heb ik een kleine beurs wil nog niet zeggen dat ik smaakloos vlees moet eten.

Bericht van

8 jaren geleden - Beste klant,Bedankt voor uw reactie op de site van klachtenoplossing.nl. We vinden het belangrijk wat onze klanten van onze winkels en onze service vinden. Alleen op die manier kunnen we ervoor zorgen dat Jumbo Elke dag beter wordt. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw reacties betreffende Jumbo Te sturen naar onze consumentenservice? Op die manier komt uw klacht direct in ons systeem. Zo kunnen we deze optimaal behandelen en intern uitzetten. U kunt ons vinden op: http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepage/Service/Consumentenservice/ Met vriendelijke groeten, Jumbo Consumentenservice

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door mirboon