Klacht: Elders goedkoper, product gratis

op 08 maart 2011 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ik heb samen met een vrienin 2 zakken Lays patatje joppie gehaald bij de AH (1 zak: 1,15). Later gingen we naar de Jumbo, en zagen dat hij daar duurder was (1 zak: 1,36). Dat hebben we aangegeven bij de klantenservice bij de Jumbo. Vervolgens werd 1 van de zakken ingenomen, en mochten we een andere zak chips ‘gratis’ uitzoeken omdat Lays patatje joppie op was ( dit is Lays naturel geworden, 1,08). Toen moesten we weer vertrekken naar de les. Eenmaal weer op school bedachten we ons dat dit niet klopte, want nu zijn we dus een zak patatje joppie kwijt en hebben een goedkopere zak weergekregen.

Gewenste oplossing

Als wij alsnog onze eigen zak patatje joppie terug krijgen.

Bericht van

8 jaren geleden - Beste klant,Bedankt voor uw reactie op de site van klachtenoplossing.nl. We vinden het belangrijk wat onze klanten van onze winkels en onze service vinden. Alleen op die manier kunnen we ervoor zorgen dat Jumbo Elke dag beter wordt. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw reacties betreffende Jumbo te sturen naar onze consumentenservice? Op die manier komt uw klacht direct in ons systeem. Zo kunnen we deze optimaal behandelen en intern uitzetten. U kunt ons vinden op: http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepage/Service/Consumentenservice/Met vriendelijke groeten,Jumbo Consumentenservice

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door EllenKarine