Klacht: Brood

op 17 november 2011 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ik koop bij Jumbo altijd vloerpompoenbrood en vezelrijk wit.
Het brood is in korte tijd al een paar keer in prijs verhoogd. Ik begrijp dat spullen soms duurder worden. Wat ik niet begrijp is dat de kwaliteit minder is geworden. In beide soorten brood zitten gaten, waar je beleg doorheen valt. Het vloerpompoenbrood heeft minder grote plakken gekregen en is wat minder stevig geworden. Hoe komt dit en is er iets aan te doen?
Ik zie graag een positief antwoord tegemoet.

Vriendelijk groetend,

Astrid Holterman

Ik ben tevreden als het brood weer wordt zoals het was. stevig en zonder gaten en de plakjes van normale grootte

Bericht van

7 jaren geleden - Beste klant,Bedankt voor uw reactie op de site van klachtenoplossing.nl. We vinden het belangrijk wat onze klanten van onze winkels en onze service vinden. Alleen op die manier kunnen we ervoor zorgen dat Jumbo Elke dag beter wordt. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw reacties betreffende Jumbo Te sturen naar onze consumentenservice? Op die manier komt uw klacht direct in ons systeem. Zo kunnen we deze optimaal behandelen en intern uitzetten. U kunt ons vinden op: http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepage/Service/Consumentenservice/ Met vriendelijke groeten, Jumbo Consumentenservice

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jumbo

Heeft op 09 februari 2012 om 14:40 geantwoord

Consument aangeboden in de winkel een compensatie te ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door astridenjan