Klacht: altijd op bij jumbo oost-souburg

op 27 maart 2011 over Jumbo in de categorie Supermarkten

elke keer als ik naar de jumbo ga is er zoveel op ik grijp telkens mis en vooral de cocacola 4pak die zijn echt altijd op en als ik er wat van zeg dan is het niet waar haha ze zien toch zelf ook de lege schappen en dan zeggen ze het is druk geweest vandaag nou sochtends is het net zo goed op,en er zijn meerder klanten die ook zeggen er is altijd zoveel op hier.. daar gaat het even snel de boodschappen halen ik moet namelijk altijd wachten tot ze het een keer van achteren hebben gehaald, nou mag er wel raclame gemaakt zijn met de beste service enz maar toen onze super de boer een jumbo werd hadden we toch nog echt dezelfde personeel dus de mentaliteit veranderd niet hoot en de kwaliteit ook niet ik ben er klaar mee ik ga niet graag naar de jumbo wat heb ik daar nou te zoeken als ik alsnog naar een andere supermarkt moet

ze moeten eens zorgen dat alles aangevuld is en blijft want ik kom elke keer weer sjagerijnig die winkel uit geloof dat dat niet de bedoeling was van de JUMBO ik ben er helemaal niet blij mee dat het nu een jumbo

Bericht van

8 jaren geleden - Beste klant,Bedankt voor uw reactie op de site van klachtenoplossing.nl. We vinden het belangrijk wat onze klanten van onze winkels en onze service vinden. Alleen op die manier kunnen we ervoor zorgen dat Jumbo Elke dag beter wordt. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw reacties betreffende Jumbo te sturen naar onze consumentenservice? Op die manier komt uw klacht direct in ons systeem. Zo kunnen we deze optimaal behandelen en intern uitzetten. U kunt ons vinden op: http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepage/Service/Consumentenservice/ Met vriendelijke groeten, Jumbo Consumentenservice

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door car77