Klacht: jullie fout

op 24 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik heb een pakket besteld dat zou tussen 6 en half 8 bezorgt worden maar nu was ik even weg kom ik thuis ligt er een briefje we hebben u gemist om 3 uur,,,ja,,,,,dat maakt geen 6 uur of half 8 kortom ,,,dit kost me weer een vrije dag en geld omdat jullie je niet aan je tijden houden belachelijk dat ik hier 7 euro voor betaal jullie hoef ik dus niet meer want ik vind dit niet normaal mvg j hekkers st willibrordusstraat nr 164 utrecht graag zou ik nu nog mijn pakketje zien gaat hier om documeten die al binnen hadden moeten zijn;

als ik me pakketje alsnog zoals beloofd vandaag krijg

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 24 februari 2018 om 12:59 geantwoord

Geachte heer Hekkers.

Uit uw bericht begrijp ik dat uw bezorger vóór de aangegeven tijd gepoogd heeft te bezorgen en dat u niet thuis was. De gegeven tijdsvakken zijn een geschatte indicatie gebaseerd op voorgaande leveringen in uw postcode gebied. Spijtig genoeg kan dit afwijken door omstandigheden en/of onregelmatigheden op de route van de bezorger. De tijdsvakken worden 6 wekelijks aangepast. Ik kan er spijtig genoeg niet voor zorgen dat de bezorger een tweede poging doet op een bezorgdag. Wél kunt u wanneer Track&trace dit aangeeft op de dag van de eerste bezorgpoging vóór 22.00 de bezorgtijd/locatie aanpassen. Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Alle klachten die gemeld zijn door johnybulletwanne