Klacht: Afzetters

op 24 september 2019 over Juice Plus in de categorie Gezondheidswinkels

Een jaar geleden ben ik in contact gekomen met een consulente van juice plus. Die raadde mij een pakket aan. Ik zou 4×51 euro moeten betalen voor de producten. Er was mij dus wel verteld dat je dus 4x producten ontving. Het eerste pakket ontvangen, verder niets meer. Nu bijna een jaar verder krijg ik een mail van een incassobureau dat ik nog 250 euro schuld heb bij Hun! Verder niets ontvangen! En omdat het bij het incassobureau ligt kunnen zij er verder niets aan doen wordt er me verteld! Dat is wel gemakkelijk, zelf geen moeite doen en een incassobureau op je afsturen, lekker makkelijk! Terwijl ik het product perfect nog kan terug sturen het is nog bijna een jaar houdbaar! Maar nee, niets medeleven! Dikke afzetters. Als je op hun Facebook pagina kijkt, ben ik niet de enige die dit meemaakt.

Ik stuur het product terug en ik moet het volledige bedrag niet betalen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Juice Plus

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Juice Plus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Priiske