Klacht: Jubileumaanbieding Wicked

op 31 oktober 2011 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Vrijdag 28 oktober een brief ontvangen “exclusief voor u” een leuke aanbieding; 2e kaart gratis voor de musical Wicked. Zaterdagochtend meteen gebeld, bandje met verzoek mijn telefoonnummer in te toetsen (tot 2x toe), nog 4x gebeld met de melding dat de wachttijd meer dan 5 minuten bedraagt.
Zondag nogmaals geprobeerd, vandaag nog een poging; 45 minuten in de wacht en nog niemand aan de telefoon gehad.
Een bericht via de website achtergelaten met het verzoek mij terug te bellen. Wel een bevestigingsmail ontvangen, maar nog geen reactie.
Dit is toch niet te geloven? Het kan toch niet zo zijn dat het zooo druk is dat de telefoon niet wordt opgenomen of je houdt toch rekening met drukte zodat je meer personeel inzet?! Erg jammer!

Alsnog deze aanbieding verzorgen + telefoonkostenvergoeding.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eventim in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eventim een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eventim

Heeft op 10 juli 2012 om 12:15 geantwoord

See Tickets streeft naar een spoedige afhandeling van alle inkomene (reserveer-)gesprekken. We werken daarom met een optimale bezetting van ons Customer Contact Center.
De te verwachten wachttijd wordt voorafgaande aan het telefoongesprek medegedeeld. Wanneer deze hoog is, wordt geadviseerd het bellen tot een later tijdstip uit te stellen.
Het spijt ons ten zeerste indien de wachttijd langer is geweest dan u wellicht van ons gewend bent.

Alle klachten die gemeld zijn door sophieS