Klacht: jubileumaanbieding voor wicked

op 01 november 2011 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Ik kreeg een leuke aanbieding in de bus voor wicked, 2e kaartje gratis. Ik wil graag 13 nov gaan, maar toen ik wilde reserveren was de wastijd erg lang, telkens langer dan 5 min wachtijd. Ik kon mijn telefoonnummer inspreken en zou worden terug gebeld, maar na 3 dagen geen reactie en een hoge telefoonrekening verder.
Ik ben er niets mee opgeschoten en vind dit een hele slechte service en voel me in de maling genomen door deze actie.
Hele slechte service van see-ticket!!!
Dit gaat see-tickets en ook de Theaterproducent geld kosten, want op deze manier krijg
je het theater niet vol.

De gedupeerden die deze aanbieding hebben gehad, alsnog zo snel mogelijk benaderen door seeticket en
1e rangs kaarten aanbieden voor de prijs van 4e rangs kaarten om zo tegemoet te komen in de extra belkosten die de klanten hebben gemaakt.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eventim in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eventim een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eventim

Heeft op 10 juli 2012 om 13:09 geantwoord

We vinden het erg vervelend dat we moeilijk bereikbaar zijn geweest. We hebben in deze periode extra mensen ingezet en onze openingstijden verruimd om iedereen van dienst te kunnen zijn. Steeds vaker kunnen we tegenwoordig zorgen dat acties (dmv een actiecode) ook via internet geboekt kunnen worden.

Alle klachten die gemeld zijn door hendriksen70