Klacht: jos brink, rechercheur van politie emmen doet rare dingen in strijd met rechten van de mens/ wet op de privacy/werkt kindermishandeling in de hand

op 30 juni 2020 over Politie in de categorie Overheid

Rechercheur van polite emmen, Jos Brink was ook buurman van george en liny mulder aan de drieteenspecht en vind het niet raar dat george mulder midden in de nacht hem om hulp vraagt in 2006 om christy-anne mulder, die compleet toerekeningsvatbaar is, op te sporen en als vermist te melden….. Hij zet zonder enige redelijke reden blijkbaar zoektocht op om christy-anne mulder op te sporen.

(terwijl christy-anne op de vlucht is geslagen voor het stalken van liny mulder (telefonisch terwijl chris wilde slapen en langskomen terwijl chris wilde slapen en haar rust hard nodig is om voor haar dochter Kelsey te zorgen)en s’nachts gewoon in een hotel in duitsland ligt te slapen met haar dochter Kelsey bij zich en s’morgens van een heerlijk ontbijtje geniet met haar dochter in het hotel. en christy-anne had huishoudelijke hulp gea van dee op de hoogte gebracht van het feit dat ze weg was gegaan uit huis ivm stalken liny mulder. aangezien christy-anne klapband had gehad is ze ook bij reifenspecialist langsgeweest waar ze de achterbak van de auto leeg hebben gehaald om bij de band te kunnen komen en daar is ws een koffertje niet meer terug in de auto gekomen want dat koffertje miste christy-anne pas nadat ze hoorde dat george en jos brink naar duitsland waren om koffertje op te halen….. (dat koffertje was er s’nachts in hotel nog wel) ( maar het is wel een feit dat ik op de luchthaven ben geweest en dat koffertje tijdelijk heb laten staan bij het zebrapad voor de parkeergarage omdat ik het te gevaarlijk vond om Kelsey alleen zonder hand vasthouden met mij mee te laten lopen over het zebrapad naar de parkeergarage toe, ( anders had ik geen hand vrij om Kelsey vast te houden) ik vind veiligheid van mijn dochter belangrijker en dacht dat ik koffertje wel opgepikt heb nadat we parkeergarage zijn uitgekomen)
(liny mulder was in het verleden al vaker midden in de nacht in huis geweest bij christy-anne mulder zonder toestemming))

Zonder bewijs van iets doet die rechercheur dat en zet blijkbaar een zoektocht in om christy-anne mulder op te sporen en jaren later pleegt die rechercheur ook nog meineed door allerlei leugens in een brief (05-05-2013) voor rechtbank in zaak in 2014 voor george en liny te schrijven….

Waaronder
dat christy-anne in 2006 en voorgaande jaren regelmatig geen medicatie zou slikken en dan vreemde dingen zou doen, (raar met medicatie om beroerte te voorkomen)

2. dat christy-anne geen eigen inkomen zou hebben, (WAO)
3. dat christy-anne een hersenbloeding zou hebben gehad en geestelijk niet goed functioneert
4. dat hij christy-anne redelijk goed heeft leren kennen, en
5. dat christy-anne zelf niet energie heeft om voor haar dochter te zorgen en dat Kelsey nagenoeg dagelijks aan de drieteenspecht bij opa en oma was met moeder in 2001,
6.a dat christy-anne dag en nacht rondrijd door nederland en duitsland met Kelsey op schoot,
6.b christy-anne enkele maanden later hetzelfde zou hebben gedaan en koffertje op luchthaven heeft vergeten
6.c dat george en liny Kelsey nagenoeg iedere dag naar school brachten
7. dat christy-anne haar moeder beschuldigde van incest en dat aan iedereen vertelde
8. dat christy-anne beweert heeft dat haar ouders haar vergiftigden in griekenland (terwijl george en liny in nederland waren en niet eens wisten waar christy-anne woonde),
9. dat christy-anne mijn of meer berooid terug kwam in nederland in 2010,
10. dat christy-anne geen sociale contacten had in griekenland en zichzelf en haar dochter afschermde van de buitenwereld en leeft als een kluizenaar,
11. dat christy-anne en haar dochter er in 2010 ook wat onverzorgd uitzien,
12. dat george en liny de opvoeding van Kelsey overnemen (Kelsey ging naar bso en was anders bij moeder),
13. dat vader van Kelsey geen contact wil met Kelsey of christy-anne (zie telefoongegevens en inschrijving burgelijke stand emmen en akte van erkenning van Kelsey) )
14. in 2001 christy-anne zwanger en vader van kind wil niets met kind en moeder te maken hebben.
15. dat christy-anne eigen woning in nederland heeft,
16. dat de rechercheur prive en zakelijk gescheiden wilde houden

Onvoorstelbaar want die rechercheur heeft toegang tot allerlei zaken, waaronder aangifte van diefstal woning en inboedel sternenveld 29 dmv vervalste handtekening waarvan akte is gepasserd bij notaris, gemeentelijke gegevens, ws ook doktersgegevens, en wat ook zeer bijzonder is is dat hij zoveel ziet terwijl hij alleen vanaf zijn bovenverdieping het huis aan de drieteenspecht 45 te zien is en niet eens de voordeur of achterdeur maar alleen de parkeerplaats (het lijkt wel alsof die rechercheur geen priveleven heeft, geen werk, geen hobby’s en geen sociale contacten) en dat die rechercheur iemand al redelijk goed heeft leren kennen na alleen maar hallo, goededag en allerlei andere simpele sociale praatjes zoals het weer en de camper en tuin en kinderen van de rechercheur.
Hieruit maak ik de conclusie op dat dat nog wel eens gevaarlijk kon zijn aangezien hij meer zal weten van arrestanten tijdens zijn werk….
en ook kan ik hier uit concluderen dat ik dus mijn priveleven niet zomaar aan een vreemde blootleg…. (want dat was die rechercheur voor mij)

(christy-anne mulder heeft in 2010 geprobeerd om via jos brink bewijzen van vergiftiging in het huis in griekenland te laten onderzoeken omdat hij bij politie werkt en christy-anne niemand anders kende die haar anders helpen kon daarrmee.
(de Griekse politie deed niets met die bewijzen)
en het ging om de veiligheid van Kelsey Margaretha Mulder en christy-anne mulder.)

In 2014 kwamen george en liny mulder naar griekenland en stopten christy-anne mulder zonder bewijzen en rechterlijke papieren (heeft christy-anne mulder nooit gezien) op Corfu in psychiatrische kliniek waardoor zij in de gelegenheid waren om Kelsey margaretha mulder mee te nemen naar nederland, daarna heeft Kelsey margaretha mulder jarenlange achterstand opgelopen, ze is jarenlang weinig naar school gegaan (vraag info yorneo/buro pleegzorg), zat plotseling in een compleet andere leefomgeving bij mensen (buro jeugdzorg liet zorg over aan yorneo, die george en liny mulder aanwezen, tegen wil van moeder in als pleegouders) die zelfs groot deel van huis met inboedel van haar moeder hadden gestolen met valse handtekening (zie internetaangifte 2009) en die mensen besteden de maandelijkse pleegvergoeding mee aan zichzelf dan aan Kelsey, Kelsey slaapt zelfs op bed van 1998. en deden polite-inval in huis christy-anne mulder, een kinderpsychologe belde opa van Kelsey (geert snijders) die Kelsey heftig uitschold aan de telefoon en paar minuten later ramde politie een bijl in de deur waar Kelsey achter stond en miste op een haartje haar hoofd (anders was ze dood geweest), moeder had Griekse kinderbescherming 2 keer gebeld tijdens politie-inval en die wisten niets van een melding af welke Kelsey margaretha mulder betrof op wat voor manier dan ook. Daarom deed moeder de deur niet open want moeder had al doktersbewijzen door ruit heen laten zien en hoeft niet te pikken dat mensen inbreuk op privacy doen van haar en haar dochter zonder geldige bewijzen. (politie had toegangshek terrein opengebroken en waren met mensen tegen wie restrainingsorder was uitgevaardigd door rechtbank Corfu op het terrein van de moeder.

Jos Brink heeft meegeholpen om een kind (Kelsey margaretha mulder) in een onstabiele leefomgeving te zetten…. waardoor ze een ernstige achteruitgang heeft gekregen (met die brief van 5-5-2013, wat zowiezo bijzonder is aangezien Kelsey pas in 2014 in nederland is gekomen),
(Kelsey ging in 2014 naar eerste klas gymnasium in griekenland)
zowiezo qua opleiding en ook geestelijk/emotioneel…. Hij heeft mede mogelijk gemaakt dat Kelsey margaretha in omgeving leefde, jaren lang waarin zij negatieve verhalen over haar vader en moeder hoorde waarin dagelijks ruzie’s/twistgesprekken tussen opa (heeft ws hersenbeschadiging na in coma te hebben gelegen voor 1969 in auto-ongeluk) en oma (tia gehad ) plaats vinden alsmede vloeken.
Bovendien kunnen de opa en oma geen normaal gesprek met respect voeren met de moeder (omdat de moeder niet pikt dat opa en oma zich bemoeien met haar leven, aangezien ze als kind ernstig is verwaarloosd door george en liny en george en liny compleet onverantwoordelijk vind en het wel erg vreemd vind dat ze na jaren plotseling wel invloed op haar leven willen hebben) en heeft Kelsey margaretha altijd het idee dat ze daardoor moet kiezen. (dat zijn vormen van kindermishandeling)
En bovendien heeft jos brink meegeholpen aan het feit dat christy-anne mulder niet eens de vrijheid heeft om te wonen waar ze wil, te doen wat ze wil en te denken wat ze wil en om te gaan met wie ze wil ( nu is christy-anne mulder verplicht om omgang te hebben met mensen die haar kind bij haar weggehaald hebben en haar handtekening vervalst hebben op machtiging volmacht waarmee een notaris een woning gepasseerd heeft en haar in het verleden ook mishandeld hebben in de vorm van verwaarlozing als kindzijnde) ( als christy-anne mulder dat niet doet ziet ze haar eigen dochter bijna niet eens want dat dwingt liny mulder haar zo af)

Dat is tegen rechten van de mens

En hij verleend medewerking aan george en liny mulder zonder bewijzen, terwijl hij als rechercheur zijnde zelfs toegang heeft tot bepaalde bewijzen.

Dat vind ik heel ernstig!!!

Als iets dergelijks nooit meer voorkomt, niet voor mij, niet voor mijn dochter en ook niet voor iemand anders....
Ik wil graag dat zowiezo kindermishandeling wordt tegen gegaan alsmede het schenden van de universele rechten van de mens.
en wat ik zeker wil is dat iemand met een overheidsfunctie die in zou moeten staan voor de veiligheid van de burgers nooit meer zulke dingen kan doen zonder wettige bewijzen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Politie

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Politie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door christy-anne