Klacht: betreft klacht aankoop auto en de onkosten

op 23 september 2009 over Jos Bogman BV in de categorie Autodealers

17-03-2005 kocht ik een ford focus station ghia kmstand10100.ik heb toen tevens gevraagt wanneer de distrebutieriem vervangen moet worden.het antwoord daarop was bij kmstand 16000 volgens hun gegevens in hun databank.we zijn nu september 2009 mijn kmstand is15100 en ik heb mijn auto een kleine beurt en de distrebutieriem vervangen bij een garage bij mij in de buurt blijkt daar dat ik geluk gehad heb want de loop of spanrol was zwaar beschadigt. als ik nog even gewacht had was ik waarschijnlijk 1500euro voor een totale revisie kwijt geweest .jos bogman bedankt dat u mij verkeerde informatie heeft gegeven

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jos Bogman BV in behandeling genomen

Bericht van Jos Bogman BV

8 jaren geleden - Beste klant,Bij aanschaf van uw auto in 2005 was het advies om de distributieriem bij 160.000 k.m of 10 jaar te vervangen het juiste. Onlangs is veiligheids halve dit veranderd naar 150.000 k.m of 10 jaar. Een van de voordelen van uw auto bij de Ford dealer te laten onderhouden, is dat u van deze zaken tijdig op de hoogste gesteld word. Gelukkig heeft uw garage erger kunnen voorkomen.

Alle klachten die gemeld zijn door geert