Klacht: Extra’s Miss Saigon

op 07 november 2011 over Stage Entertainment Nederland in de categorie Kaartenverkoop

Op 9 oktober heb ik Miss Saigon bezocht (19.00 uur)Ik had bij een exclusieve voorverkoop geboekt, waarbij ik een Buddha gelukstuin zou krijgen. Deze was echter “op”, ik moest een bon unvullen en hij zou me toegestuurd worden. Ik heb nu 4 weken later, nog steeds niets gezien. Omdat we 2 Golden seats hadden geboekt, zouden we een gratis programmaboek krijgen met prachtige scènefotografie.We werden afgescheept met een klein boekje met de beschrijving van de spelers zonder scènefoto’s. Op mijn klacht daarna bij de balie van de souvenirs, heeft de medewerker na het tonen van mijn folder van het arrangement, die ik gelukkig bij mij had, een telefoontje gepleegd en kregen we het juiste programmaboek mee. Tevens zouden we een musicalbon van €25 ontvangen bij de Golden seat, deze waren ook “op” en ook hier moesten we een bon voor invullen en we zouden hem dan opgestuurd krijgen. U raadt het al, ook hier hebben we nog niets van gezien. Wel kregen we van de week een brief met 3 vouchers voor een tweede kaart gratis voor Miss Saigon. Daar zit ik echter niet op te wachten, wel op de dingen die mij toegezegd zijn bij de boeking. Joop van den Ende Theaterproducties is qua email niet bereikbaar, je kunt leuk “contact” aanklikken en komt dan op een onderdeel “veelgestelde vragen” die al niet te zien zijn. Je zou dan ANDERS moeten intikken volgens de website, maar dat wordt niet gepakt. En om voor 45 cent per minuut aan de telefoon te moeten hangen, dat vind ik ronduit een belachelijke manier voor een zo groot en modern bedrijf om een klacht te kunnen deponeren.

Ik wil gewoon een email-adres waar ik een klacht naar toe kan sturen en de gelukstuin en de musicalcadeaubon krijgen, waar ik recht op heb volgens mijn boeking.

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Stage Entertainment Nederland in behandeling genomen

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stage Entertainment Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stage Entertainment Nederland

Heeft op 12 maart 2012 om 11:06 geantwoord

Geachte meneer/mevrouw, wanneer u contact met ons opneemt via [email protected] dan kunnen wij reageren op uw klacht. Met vriendelijke groet, Joop van den Ende Theaterproducties

Alle klachten die gemeld zijn door idjs