Klacht: Jong gezin met de dood bedreigd door PostNL-bezorger en PostNL werkt niet proactief mee…

op 13 maart 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik ben zeer agressief in mijn straat met de dood bedreigd door een postbezorger van PostNL waar mijn vrouw en jonge gezinnetje bij was. (0 en 2 jaar oud). Daarnaast volledig uitgescholden als K leier en KRacist terwijl ik de bezorger netjes zijn verloren afval terugbracht die hij in mijn straat uit zijn raam van het busje had gegooid.

We zijn snel weggereden, postnl gebeld, klacht ingediend en aangifte gedaan bij de politie.

Na 3 dagen statusupdate bij PostNL gevraagd via de chatservice en mijn broek zakt af!! Wat een schaamteloze hulpverlening in deze gevallen.

En ondertussen loopt deze bezorger gewoon nog door onze straat en zijn wij niet zeker van de veiligheid van het gezinnetje en spullen.

In de bijlage een kopie van de chat met PostNL tijdens de statusupdate van het dossier.

Een manager aan de telefoon te krijgen die mij adequaat kan helpen om dit goed te noteren en aan te pakken binnen PostNL. En hiermee mijn angst weg kan nemen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 13 maart 2020 om 15:42 geantwoord

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op uw gezin en u door een medewerker van PostNL zijn bedreigd. Ik vind dit bijzonder kwalijk om te vernemen en begrijp dat u wilt dat dit aangepakt wordt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan en dat eerder contact u niet tevreden heeft gestemd. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb uw klachten en contactgegevens intern doorgegeven aan een leidinggevende zodat er zo spoedig mogelijk contact met u zal worden opgenomen over deze situatie. Mijn oprechte excuses voor de gang van zaken en het onveilige gevoel wat u ervaart.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Remco0