Klacht: Zeer onvriendelijke bestuurder

op 06 april 2011 over Jena in de categorie Vervoersbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heden de5e April op station HESSEPLAATS plus minus kwart voor 11 Metro trein nr. 574.
Trein stond stil,er kwamen nog mensen aan lopen die stonden voor de gesloten deuren en maakten kenbaar dat ze nog mee wilden.Maar de bestuurder vond het niet nodig om nog even de deur te openenen.! En dat terwijl hij nog moest wachten voor de spoorbomen die nog niet dicht waren !!De trein moest richting Nesselande.
Ik als Panellid van de RET maakte dat ik zeer onvriendelijk vond dat deze man zo moest handelen.
Ik heb dan ook de mensen die het betrof beloofd om als pennellid hier tegen te protesteren.!Gisteren heb ik nog een heel grote e-mail in gevuld hoe over ik dacht van de RET ik was zeer positief,maar wat ik nu mee maakte was niet goed te praten.
Gaarne Uw reactie.
Gr.van Jaap Luijendijk.Pannellid der RET.
Mail.:[email protected]

Gewenste Oplossing:

Dat U de betreffende bestuurder erop aanspreekt om voortaan wat klantvriendelijker te zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door voordeel