Klacht: Jeike een onvriendelijke medewerkster en klacht de winkel

op 09 augustus 2017 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Hallo ,
Hier een klacht over Mevrouw Jeike ze is nieuw in Middenmeer bij de Deka
Mevrouw heeft een grote mond tegen personeel en klanten, diep bedroefd
Er loopt een chef wel die weet ook niet van toeten en blazen ,als er klachten zijn over Jeike moet je dat gelijk aanpakken ,maar er gebeurt niets ,dus vandaar deze mail , zelf het oude personeel heet daar veel moeite mee ,,dat is erg ,,De deka markt moet het wel van de mensen hebben uit Middenmeer vooral de oudere ,, maar na de verbouwing is het 2 weken goed gegaan en daarna is het diep bedroefd geworden ,de schappen staan er leeg bij ,er word niet opgevuld ,je gaat de volgende dag heen en weer is er niet opgevuld ,,zeer slecht,, de reclame die er moet staan voor zondag ,,is nooit klaar daar beginnen ze zondag morgen mee ,,als je iets vraagt over de reclame aan de chef of die Jeike word er gezegd het is al uitverkocht ,,maar dat is niet ZO want de reclame was nog niet klaar ,,zeer bedroefd toch ,er word gewoon weg niet genoeg besteld door de chef ,voorbeeld het bier 50 mg Export is altijd op ,,dat komt omdat er veel polen in de winkel komen en die dat bier kopen ,,dus Meer bestellen ,want mensen van het dorp hebben niets , en zo gaat dat met heel veel artikelen ,en dan krijg je dus lege schappen ,wat geen gezicht is ,dus gaan de mensen weg naar een andere winkel ,en als je dan 1 medewerkster heb die Jeike heet ,en die de mensen weg jaagt door haar grote bek en chagrijnig is,,en die chef die niets doet en ook onvriendelijk is ,IK vind dit heel erg voor de mensen in Middenmeer daar moeten jullie het wel van hebben als enigste supermarkt daar,,EN wat ook erg is dat het personeel ook afgebekt word door die Jeike en de mensen ziet dit met eigen ogen diep bedroefd,,,,Het word gouw tijd dat u hier iets mee doet en snel ook ,echt heel veel mensen lopen al naar een andere winkel ,dit moet niet ,zorg voor volle schappen en dat de reclame klaar is op zondagmorgen,en Vriendelijk Personeel ,,,die Jeike Plaatsen jullie maar over ,,en voor de verbouwing was het Personeel heel veel beter en die chef toen die tijd was heel goed ,,vriendelijke groeten Mevr E.Koops bewoonster van Middenmeer

EEN Vriendelijk Chef,,,, die wat doet
Die JEIKE

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

Bericht van Dekamarkt

1 dag geleden - Beste mevrouw Koops, Onze supermarktmanager heeft geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen over uw melding, maar het bij ons bekende telefoonnummer lijkt niet juist te zijn. Zou u het juiste nummer naar ons op kunnen sturen? Ik verneem graag van u.

Alle klachten die gemeld zijn door emmie@koops