Klacht: doorzitten van bankstel

op 01 mei 2011 over Jeha in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

na meerdere keren gebeld te hebben met jeha, waar wij niets mee opschoten, hebben wij het rechtsbijstandsteam van das ingeschakeld.
na tussenkomst van een geschillencommisie konden onze klachten uiteindelijk hersteld worden.2009
nu 2011 weer dezelfde klachten en weer doet jeha moeilijk en dus weer das ingeschakeld.
volgens jeha zit er vier jaar na aankoop geen fabrieksgarantie meer op het bankstel, dit terwijl er bij aankoop een garantie van 5 jaar werd afgegeven.als wij de bank laten herstellen dan moeten wij zelf per deel opvullen 58 euro bijbetalen. totaal dus 290 euro.

Gewenste Oplossing:

de bank kostenloos herstellen, of gewoon vervanging van de set. dit is al eerder aangeboden door jeha maar werd later weer ingetrokken.

Alle klachten die gemeld zijn door desmid