Klacht: Bankstel

op 05 juli 2011 over Jeha in de categorie Meubelwinkels

3 jaar geleden bankstel van 2300,- aangekocht bij de jeha, verder ook alle meubels.. Bankstel zou heel lang mee gaan en mooi blijven werd ons bij de verkoop gezegd mag je dan ook verwachten voor dat geld! Nu 2.5 jaar later is het bankstel zo verkleurd en verzakt dat ik jeha heb gebeld.. Klacht in heb gediend service monteur kwam langs en zei: Tja dat is pilotenleder dat werkt en verkleurd! Als ze dat nou bij de verkoop hadden gezegd hadden we niet zo’n dure bank gekocht! Maar goed na heel veel gezeur wouden ze ons bankstel behandelen, en opvullen.. Correcte oplossing maar nu, 5 weken geleden hebben ze ons bankstel opgehaald voor reparatie, krijgen we een aftans ding weer waar de gaten inzitten naja voor 2 weken is dat te doen.. de reparatie zou ongeveer 2 weken duren, door ziekte van diegene die het afhandeldt is de boel op de kont komen te liggen, afgelopen vrijdag zou het bankstel behandeld worden door de desbtreffende firma die bij jeha slagharen zou komen, vandaag maar eens gebeld zijn die mensen niet geweest ivm ziekte binnen het bedrijf.. dus al met al weer wachten.. Nu komen ze als het goed is as vrijdag, maar ben deze behandeling van de jeha wel zo flauw.. slechte klantenservice!!!!

zie bovenstaande..

Alle klachten die gemeld zijn door janine1110