Klacht: Jas zoek

op 26 september 2017 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 weken geleden 6 jassen teruggestuurd.Deze zaten in drie dozen!Eindelijk na verschillende keren gebeld te hebben met de klantenservice waren de dozen aanwezig.Alleen is 1 jas zoek!In deze doos zaten 2 dezelfde jassen alleen in verschillende maten.
Ze kunnen mij niet uitleggen waar de ene jas is gebleven.(misschien vd band gevallen).Zat ook een pakbon bij dus moeten er toch 2 jassen uitkomen!Ik wil mijn geld terug en niet aan het lijntje worden gehouden door de klantenservice.

Gewenste Oplossing:

Wil zo snel mogelijk mijn geld terug en Otto moet zich schamen voor de slechte service.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Simone Hoed