Klacht: Jaarnota

op 20 maart 2017 over Greenchoice in de categorie Energieleveranciers

Al meer dan 2 maanden wacht ik op de afrekening van mijn energie-nota.
Ondanks herhaalde verzoeken en meerdere beloftes (binnen één week wordt het afgehandeld)nog steeds geen nota/terugbetaling ontvangen!

Met het afrekenen van mijn energie nota van 2016!

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greenchoice over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Greenchoice in behandeling genomen

Bericht van Greenchoice

7 dagen geleden - Beste heer van Dijk, Wat vervelend om te horen. Ik begrijp volkomen dat u graag zo snel mogelijk uw nota wenst te ontvangen. Op dit moment kunnen wij nota's waarop het Bosspaarplan verrekend dient te worden, niet opstellen. U bent per april 2016 gestopt met het Bosspaarplan en deze periode valt ook nog in uw jaarnota. Mijn oprechte excuses voor de vertraging. Helaas kan ik u niet precies zeggen wanneer dit probleem opgelost zal zijn. Er wordt hard aan gewerkt om de nota's zo snel mogelijk te versturen. Ik zal u elke 2 weken de stand van zaken laten weten zodat u op de hoogte bent. Met vriendelijke groet, Susanne Greenchoice

Reactie van de melder van de klacht Henny is boos

4 dagen geleden - Beste Susanne, Al vanaf begin januari is mij HERHAALDELIJK beloofd dat ik da afrekening van mijn betalingen aan greenchoice binnen een week zou ontvangen. Het bosplan beschouw ik de zoveelste snert-smoes die met een klein beetje moeite gemakkelijk handmatig in mijn nota verwerkt zou kunnen worden. Het is nu bijna 3 maanden dat jullie niet thuis geven. Dit kan echt niet! Groet h.a. van Dijk

Reactie van de melder van de klacht Henny is boos

3 dagen geleden - Door Klacht.NL wordt aanbevolen dat ik een andere energie-aanbieder kies. Ik heb dit al onderzocht en dat brengt mij bij mijn 2e klacht namelijk: Greenchoice biedt zijn klanten "winddelen" aan waarvan ik er een aantal heb aangeschaft. Deze winddelen kunnen ALLEEN door Greenchoice verrekend worden en ik moet ze dus proberen te verkopen als ik overstap. Ik wilde graag tijdig mijn jaarnota ontvangen om nu eens de WERKELIJKE kosten per kilowatt/uur c.q. kubieke meter aardgas te berekenen en aan de hand daarvan mijn energie aanbieder te kiezen. Ik heb mij noodgedwongen maar bij de situatie neergelegd!! Schaam je green CHOICE!!!

Reactie van de melder van de klacht Henny is boos

2 dagen geleden - Herhaalde Klacht over Greenchoice!! Hoewel ik vanaf 8 Januari w.s. geld tegoed heb van mijn energie (VOORUIT) betalingen, bestaat Greenchoice het om nu 3x nieuwe betalingen van mijn rekening te halen. Ik wil een afrekening over 2016 en geen smoesjes over een bosplan van 5.- Euro per maand die heel gemakkelijk verrekend kunnen worden . B.v. tot april zal zijn 3 of 4 x 5 euro = 15 dan wel 20 euro bedragen. Dat akn toch geen probleem zijn? Wat is er aan de hand bij Greenchoice? Gaan ze failliet? Geen liquiditeit? Stuur mij de al ettelijke malen beloofde afrekening over 2016!

Alle klachten die gemeld zijn door Henny is boos
x