Klacht: jaarcontract bij elke aanpassing in mijn abbonement

op 02 oktober 2011 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

ik zit nu al bijna 2 jaar als klant bij tele2 mijn probleem is alleen wanneer ik een aanpassing wil doen in mijn abbonement ik weer een jaar vastzit aan tele2 ik wil bijvoorbeeld bel gratis altijd bij mijn abbonement hebben dit is een uitbereiding van mijn huidige abbonement dit kan maar dan zit ik weer een jaar vast daar. het zal wel aan mij liggen maar volgens mij is een uitbreiding positief voor tele2 dit betekent klant is tevreden en wil meer sorry maar als ik hoor dat ik dan een jaar abbonement erbij krijg dan haak ik af ik vind dit geen service en eigenlijk denk ik dat ik in december als mijn contract afloopt ik maar naar ZIGGO ga want daar wordt de klant wel gewaardeerd en kan ik wel per maand opzeggen en uitbreiden

Ik wil bel gratis altijd zonder een jaarcontract erbij

tevens is een oplossing dat tele2 mij per direct zonder kosten laat opstappen

mochten deze optie`s beide niet kunnen ga ik uitzoeken welke stappen ik dan ga ondernemen

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 04 oktober 2011 om 11:43 geantwoord

Informatie over de mogelijkheden en voorwaarden om een abonnement te wijzigen zijn te vinden op onze website: tele2.nl. Voor verdere vragen over het wijzigen van een abonnement kan de klant terecht bij de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html Daar kunnen persoonlijk alle opties met de klant besproken worden.

Reactie van de melder van de klacht peter61184

6 jaren geleden - Dit is toch geen oplossing die algemene voorwaarden kan ik zelf ook wel vinden

Heeft op 05 oktober 2011 om 05:18 geantwoord

om te beginnen is dit geen antwoord op mijn vraag en in de algemene voorwaarden staat niets over nieuwe jaarcontracten bij aanpassingen ik vind het geen oplossing en ben het er ook helemaal niet mee eens

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door peter61184