Klacht: jaarafrekening

op 12 oktober 2011 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik ben afgelopen maand overgestapt naar essent terwijl ik nog een 2 jarig contract had bij nuon.
In het telefoongesprek zij ik dat ik nu niet wilde overstappen want ik heb geen zin om een flinke afrekening te krijgen in januarie aangezien ik die altijd in janarie krijg stap ik niet over op het eind van het jaar.
Dit is helemaal geen probleem werd mij gezegt u stapt in september over u krijgt ook pas in september een jaarafrekeing.
Dit heb ik tot 3 maal toe gevraagd weet je dit zeker.
Toen heb ik gezegd als dit zo is stap ik wel over nu ik ben over gestapt kreeg ik een aantal weken later een brief thuis waar op staat jaarafrekening in januarie.
Toen ik hun opbelde dat dit niet de afspraak was zeiden ze dat ze het o het calcenter niet goed hadden begrepen en dat ze verder niets konden doen.
Dus met andere woorden ze maken beloftes die ze niet waarmaken om klanten te werfen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als zei hun beloftes nakomen heb er een hekel aan als mensen beloftes maken en niet nakomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 18 oktober 2011 om 12:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Ummels,

Wij hebben uw klacht afgehandeld. U heeft op 14 oktober telefonisch contact gehad met mijn collega.

Wij willen u vragen een stem uit te brengen op Klachtenoplossing.nl over onze klachtenafhandeling.

Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke groet,

Angelique
Essent medewerker

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Essent beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door pascal603