Klacht: jaarabonnement flair beach cruiser voor maar 175 euro

op 30 oktober 2011 over Sanoma in de categorie Media

Ik heb verlede jaar een jaarabonnement van het blad Flair genomen met als cadeau een beach cruiser. Dit zou een JAAR abonnement zijn maar dit is zonder melding doorgegaan. Er is door middel van een automatische incasso weer het bedrag van het jaar abonnement van mijn rekening afgehaald. Schijnbaar had ik dit moeten opzeggen, maar als ik voor een JAAR abonnement kies, ga ik er niet vanuit dat ik dit op moet zeggen. Ik voel me hierdoor bedonderd door Flair en Sanoma.

Het bedrag moet worden teruggestort.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Sanoma

6 jaren geleden - Het spijt mij te horen dat u een klacht heeft over uw abonnement Flair. Uw klacht wordt door de Klantenservice in behandeling genomen. Zij zullen contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Sanna Sanoma Media Netherlands

Reactie van de melder van de klacht xx_merel

6 jaren geleden - Ik heb van Sanoma de volgende reactie ontvangen: Het abonnement Flair wat u heeft afgesloten betreft een abonnement tot wederopzegging. Het abonnement is door u via www.zester.nl afgesloten. Als een abonnement via www.zester.nl wordt afgesloten dient u ook accoord te gaan met de aangegeven voorwaarden. Als u niet accoord gaat, kan het abonnement niet worden afgesloten. De voorwaarden van het abonnement worden altijd bij de betreffende aanbieding weergegeven. Naar aanleiding van het afsluiten van het abonnement wordt een welkomstbericht verzonden. In dit bericht wordt verwezen naar de voorwaarden op www.zester.nl. Wegens het uitblijven van een tijdige opzegging is het abonnement conform de aangegeven voorwaarden begin augustus verlengd. Op de afgeschreven betaling en de levering van Flair is niet eerder door u gereageerd. Met ingang van 1 december 2011 zal de nieuwe abonnementswetgeving voor kranten en tijdschriften ingaan. Vooruitlopend op deze nieuwe wetgeving hebben wij besloten het abonnement niet over 12 maanden, maar over 1 maand voor u stop te zetten. De geleverde edities en de komende periode van 1 maand zal aan u in rekening worden gebracht. Via uw rekeningnummer zal een verrekening plaatsvinden. Mijn reactie hierop is: Hartelijk dank voor de snelle reactie. Ik vind het erg prettig dat u mijn abonnement slechts een jaar laat doorlopen en dat de overige kosten worden verrekent. Ik vind dit een goede service. Bedankt

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 05 november 2011 om 11:05 geantwoord

De klacht is afgehandeld. Zie geplaatste reactie.
Sanna Sanoma Media Netherlands B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door xx_merel