Klacht: j.h.joosten

op 22 oktober 2011 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 2aug Aluma Wallet besteld,betaald 29,95 euro.
op 16aug. alles retour gezonden (aangetekend!)
op 7 okt. e-mail gestuurd met de vraag of ze mijn geld terug
storten,tot op heden niets ontvangen.
op 20 okt. mail ontvangen met de mededeling dat de bijlage in de mail was zoek geraakt.Volgens mij is dit niet mogelijk:dit bedrijf heeft geen verstand computers of men licht de boel op!

Gewenste Oplossing:

geld retourneren!

Bericht van hetismewat

6 jaren geleden - Mijn inziens zijn er TE Veel klachten van dit bedrijf die slecht worden afgehandeld. Men verdient aan de klachtentelefoon. meldt dit svp ook bij: http://www.trosradar.nl/contact/ http://www.opgelicht.nl/contact/ succes!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 24 oktober 2011 om 13:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Controle retourzending en storting aangevraagd bij de afdeling administratie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tommy Teleshopping beoordeeld.

Heeft op 07 november 2011 om 14:35 geantwoord

27 okt. :het geld is nog steeds niet gestort!
29 okt. :het geld is nog steeds niet gestort!!
1 nov. : het geld is nog steeds niet gestort!!!
3 nov. : het geld is nog steeds niet gestort!!!!
6 nov. : het geld is nog steeds niet gestort!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door wallet