Klacht: Item dispatched out AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE

De vriendelijke vriend op 27 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket uit China staat al enige tijd op : Item dispatched out AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE

En nog steeds niks ontvangen…..

Als ik weet waar het pakket is en hem in ontvangst kan nemen.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 27 oktober 2017 om 15:49 geantwoord

Geachte heer Spruijt,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. U heeft een vraag omtrent het pakket dat vanuit China naar u is verzonden. Graag geef ik u meer informatie.

Als het pakket in Nederland aankomt dan ontvangt deze een Nederlandse 3S-code. Ik heb dit voor u nagekeken, maar dit pakket is nog niet in Nederland aangekomen of verwerkt. U kunt dit hier zelf in de gaten houden;

U kunt de buitenlandse barcode invullen op de plek van de 3S-code en als land kunt u gewoon kiezen voor Nederland en als u dan ook uw postcode invult dan kunt u zien of uw pakket al in Nederland is verwerkt. Als dit het geval is dan krijgt u statusinformatie te zien en ook de Nederlandse barcode.
Mocht u het pakket niet spoedig ontvangen dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. Die heeft eventueel de mogelijkheid om een onderzoek in te laten stellen.

Alle klachten die gemeld zijn door