Klacht: Item dispatched out AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL center

op 12 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heet Bakir, Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending verwacht uit het buitenland die nog niet bij u bezorgd is. Ik wil graag met u meekijken naar de zending. Zou ik de track en trace code van u mogen ontvangen? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Bakir, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 27 december 2017 om 09:47 geantwoord

Geachte heer Bakir,

Alle klachten die gemeld zijn door Can bakir