Klacht: Item dispatched out AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL center

op 12 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heet Bakir, Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending verwacht uit het buitenland die nog niet bij u bezorgd is. Ik wil graag met u meekijken naar de zending. Zou ik de track en trace code van u mogen ontvangen? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 21 december 2017 om 13:36 geantwoord

Geachte heer Bakir,

Omdat de klacht twee keer is geplaatst sluit ik deze klacht af. Mocht u een reactie willen sturen kunt u die plaatsen onder de andere klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Emre Bakir