Klacht: Isolatieglas springt spontaan kapot

op 07 oktober 2011 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Op 14 april 2011 heb ik bij Karwei in Eindhoven een deur met bijbehorend isolatieglas besteld van het merk CanDo. Bij de montage is het isolatieglas kapot gesprongen, zonder dat er kracht op het glas is uitgeoefend. Klachtmelding formulier is op 12 juli bij Karwei ingevuld. Meteen nieuw glas besteld; dat moest toch. Leverancier zegt dat het mijn fout is. Ik denk dat Karwei een fout heeft gemaakt, en wel deze: het glas werd mij LIGGEND op een klein transportwagentje overhandigd en, heel behulpzaam van Karwei, voor mij in de auto gezet, nu wel staand op mijn verzoek. Ik heb die 75 euro voor het nieuwe glas gewoon betaald, waardoor mijn positie zwak was. Maar Karwei geeft tot nu geen thuis. Ik heb zelfs geen schriftelijke reaktie gehad op mijn ingediende klacht. Of duurt afhandeling zo lang?

Allereerst een schriftelijke reaktie op mijn formeel ingediende klacht, en als tweede een vergoeding van de 75 euro voor het vervangende glas. (En Karwei zou intern alle (weekend)hulpjes moeten instrueren over correct glasvervoer.

Bericht van panda

6 jaren geleden - Wat erg! Hopelijk heeft karwei iets laten horen.

Reactie van de melder van de klacht DIYklusser

5 jaren geleden - Het is nu maart 2013 en de klacht is nog niet opgelost. Ik heb ook CanDo benaderd en ook deze firma reageert niet. Het nieuwe glas is prima. Ik vind het nog steeds pijnlijk dat Karwei niet reageert: niet op de formeel ingediende klacht (moet ik dat nummer hier op de site zetten) en niet op mijn verzoek om de door mij betaalde vervangende ruit te vergoeden. Geen pluim...... Eigenlijk gewoon niet netjes van Karwei.

Alle klachten die gemeld zijn door DIYklusser