Klacht: Irritante post

op 23 augustus 2016 over Primeline in de categorie Leningen

Ik heb Primeline ondertussen al zo vaak gebeld en verteld dat ik hun … brieven niet wil ontvangen omdat ze bestemd zijn aan de vorige bewoonster. Mevrouw aan de tel:’ nee dat kunnen we echt niet, moet echt een adres hebben’
Ik heb geen adres voor jullie primeline! Net zoals in jullie brief staat, 2 maanden achterstand dan gaan we naar de BKR, ga dan! Laat mij met rust! Ik ben niet verplicht om jullie post weg te gooien. Ik ben niet verplicht om een kleine handeling te verrichten voor jullie! Het is al ….. hoe jullie omgaan met deze situatie. Ieder andere instantie heeft me verteld naar de incassobureau te gaan, maar aangezien jullie een of ander raar bedrijf zijn, kunnen jullie daar niet terecht?! Ik WIL GEEN POST ONTVANGEN. Vooral doorgaan zou ik zeggen, daag me vooral uit. En die mevrouwtje aan de telefoon, moet vooral volhouden dat jullie de brieven door gaan sturen tot ik een adres voor jullie heb? Gewoon doorgaan.Oke?

Als ik geen primeline post meer ontvang!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primeline

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Primeline over deze klacht.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Primeline nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van

6 maanden geleden - Beste mevrouw, Wij bieden u onze excuses voor het ongemak dat u ondervindt. Wij hebben een aanpassing in onze administratie gedaan, waardoor u geen post meer ontvangt over onze klant. Helaas kunnen wij post die inmiddels onderweg is niet meer tegenhouden. Deze hoeft u niet retour te sturen en mag u vernietigen. Met vriendelijke groet, Medewerker Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Betul5167