Klacht: Ironie

op 14 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

­čÖü
Respect ,gooie gedraag en klant vriendelijke is heel belangrijk bij PostNl het is niet eerst keer de proces manager gebruikt ironie, men kan fout maken maar is heel belangrijk met duidlijk en respect manier te overleggen.
Wij zijn visitenkarten van postNl maar wij zijn ook mensen en wij hebben recht om respect te krijgen van PostNl.

Tenslotte wil ik graag deze klacht indienen van menneer manfred de process manager.
Met vriendelijke groet

Hij moet stoppen de verpest en de ironie van de chauffeurs en met respect uitleggen als iets misgaat.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Abdullahi, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over onze dienstverlening. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas is het mij niet duidelijk wat uw klacht precies is. Kunt u de voorgevallen situatie beschrijven als reactie op dit bericht? Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Mandelif

3 maanden geleden - Ik heb duidelijk gezegt dat de process manager heeft onrespect tegen mij gepraat hij gebruikt ironie met zijn woorden zo dat hij verpest mijn dag ik ben chauffeur hij moet eijgenlijk met respect uitleggen als iets mis gaat.

Heeft op 14 september 2018 om 20:50 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Abdullahi,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Ik begrijp uit uw verhaal dat u een een medewerker van ons bent. Dit is enkel de klantenservice voor consumenten. Indien u vragen en of klachten hebt met betrekking tot het werk, kunt u het beste contact opnemen met uw leidinggevende. In deze situatie kunnen wij als klantenservice jammer genoeg niks voor u betekenen. Mijn excuses daarvoor.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

PostNL klantenservice

Heeft op 14 september 2018 om 20:54 geantwoord

Hebben jullie leidingevend ???
Dat heb ik nooit gezien!!
Maar als nog bedankt voor uw reactie ik weet't hoe kan ik reageren volgend keer.

Alle klachten die gemeld zijn door Mandelif