Klacht: iphone reparatie

op 14 oktober 2011 over Proassist in de categorie Verzekering - Zakelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben mijn iphone inmiddels 6 weken kwijt en er is geen zicht op wanneer ik hem weer terug krijg. Waardeloze leen telefoon gekregen. Op vragen wordt geen antwoord gegeven. Ben er nu wel achter dat een reparatie centrum hem zonder te repareren terug heeft gestuurd naar het verzamel centrum. Waarom kan niemand me vertellen, maar hij wordt nu naar een ander centrum gestuurd om het nog eens te proberen. Helaas geen idee hoe lang dit weer duurt. En dit terwijl ik de belofte kreeg om binnen vier weken mijn telefoon weer terug te hebben.

Gewenste Oplossing:

Mijn telefoon zo snel mogelijk weer terug, gerepareerd. En een korting op de verzekering voor het komende jaar. Het is geen manier om op zo'n manier met klanten om te gaan. Volgens het callcenter gebeurd dit namelijk regelmatig.

Alle klachten die gemeld zijn door brooytje