Klacht: iPhone ongeprepareerd ontevreden

op 19 april 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Beste heer/mevrouw

Ik heb een paar dagen terug mijn telefoon ingeleverd bij jullie, om hem te laten reaparen. Helaas is er niet naar de telefoon gekeken omdat de telefoon wat gebogen is , waar ik absuluut niks van afwist. Dit is ook niet te zien met het blote oog. Mijn telefoon is ook helemaal niet op de grond gevallen, en is schadevrij. Dus ik zelf weet niet wat er gebeurd is met mijn telefoon waardoor hij gebogen is. De klachten van mijn telefoon gingen meer om het software. Want hij is uitgevallen en ging niet meer aan. Daarnaast viel de batterij ook vaak uit ondanks dat er nog veel procent op zat. De apps sprongen soms zelf open.

Nou heb ik mijn telefoon ongeprepareerd terug gekregen, want laten maken kostte mij dan 355 euro bij jullie. Daarnaast moet ik ook nog 36 euro om hem ongereapeerd terug te krijgen terwijl er niet eens na gekeken is. Ik baal er erg van, dit vooral omdat ik echt verwachting had en ook nogeen dure abonnement heb bij Vodafone. Die ik dus nu niet kan gebruiken voor het internet omdat ik geen smartphone heb.

Ik hoop dat jullie mij alsnog kunnen helpen

Met vriendelijke groet

Maryam el Koukouchi

Ik ben tevreden als het probleem opgelost wordt.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

9 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer van de reparatie danwel het IMEI-nummer van uw toestel? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht Mirjam2644

8 maanden geleden - Beste dynafix Dit is mijn imei nummer van het toestel waar het over gaat. 359228065514777 Met vriendelijke groet, Maryam el Koukouchi

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 06 juni 2016 om 08:46 geantwoord

Geachte klant,
Daar wij geen reactie meer hebben ontvangen op onze communicatie zullen wij de klacht voor u sluiten.
Mocht u toch nog willen reageren mag dit uiteraard altijd nog via de klacht, dit is ook mogelijk wanneer deze afgesloten is.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd, mocht dit niet zo zijn vernemen we het uiteraard graag van u.

Dynafix WeCare Team.

Heeft op 06 juni 2016 om 13:09 geantwoord