Klacht: Iphone 7 kapot uitzichzelf mediamarkt stuurt 3 keer ter reparatie zonder toestemming iedere keer refurbished ontvangen

op 13 augustus 2018 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Goedendag Mediamarkt,
ik ben niet zo blij, mijn Iphone 7 was een aantal maanden geleden na 1 en half jaar trouwe dienst uitzichzelf kapot. Hij starte zichzelf op bij het plegen van een telefoontje microfoon was defect geraakt en een gek geratel en getik klonk bij het drukken van de digitale homeknop.

Dit viel onder de garantie en jullie hebben het opgestuurd naar een door apple GEAUTORISEERT reparatie plekje dat Zes heet. Jullie bleven maar zeggen dat het apple was waar het heen ging maar dit is dus niet zo blijkt duidelijk uit de facturen die ik kreeg van jullie.

Iphone 7 opgestuurd 3 weken gewacht allemaal prima, word ik gebeld dat ik het weer kan ophalen. Een vervangend toestel met plastic op het glas werd aan mij overhandigd (Bleek om een refurbished te gaan op dat moment wist ik het niet eens dus er word zonder toestemming direct al een refurbished opgestuurd)

Na een aantal dagen merkte ik gekke dingen op zoals lucht onder het glas en rare defecten aan de randen van het toestel. Ik terug naar de winkel zegt de medewerker van de mediamarkt. Dat het overduidelijk een refurbished is. Ik natuurlijk niet blij want ik wilde mijn oude toestel gewoon terug.

Toestel weer opgestuurd weer 2-3 weken gewacht komt het zelfde toestel terug maar dan zonder het lucht onder het glas. (en zonder plastic folietje) We wisten dat het om het zelfde toestel ging omdat de serienummers overeenkwamen.

Ik heb toen gezegd dat ik geen refurbished wilde, en dat ik nooit toestemming heb gegeven voor het omruilen, en dat ik mijn eigen toestel in het begin al gerepareert wilde hebben. Ik heb nooit afstand willen doen van mijn originele eigen iphone vanwege de serienummers die overeenkomen met de doos die ik thuis heb, omdat ik geen doos krijg met de refurbished van de mediamarkt.

medewerker van de mediamarkt maar blijven zeggen dat het de manier van werken is van apple terwel het helemaal niet naar apple gaat.

vervolgens sturen ze het toestel weer op met de hoop dat er deze keer wel een nieuwe komt. Vervolgens weer 3 weken gewacht komt er een ander toestel aan weer een refurbished zonder folie maar dan ook met ander serienummer. Ik voel mij onwijs belazerd! heel erg belazerd zelfs, dat mijn goedheid zo misbruikt word.

Ik vind het onwijs lastig omdat mijn telefoon wel iets is wat ik iedere dag elke dag gebruik en nodig heb.

Ik heb al die tijd onwijs veel gerommel gehad omdat ik een hele lange tijd zonder mijn telefoon zat door jullie manier van werken dit had niet zo ver mogen komen rond de 8-9 mij laten wachten voor niets.

Mijn iphone 7 die ik nu heb gebruik ik nu voor 1 halve maand uit eindelijk was ik toch akkoord gegaan met de laatste refurbished ik ondervind onwijs veel problemen. het zelfde geratel uit de homeknop onwijs traag zijn de batterij die aangeeft voor 97 goed te zijn en daardoor heel snel leeg gaat. En dan heb ik het nog niet eens over het toestel zelf het ziet er gewoon niet origineel uit het apple logo beweegt als je er een klein beetje kracht opzet het glas zit er niet goed op valt gewoon op.

Ik wil gewoon de koop ontbinden bij deze! dit kan gewoon niet.

Groeten Armen Davtian

Ik ben tevreden als de koop ontbonden word en dat ik het volle geld bedrag wat ik betaald heb (rond de 780 EURO) toen dat dat terug word betaald.

(hier heb ik officieel ook recht op in de voorwaarden van mediamarkt en zelfs in de rijksoverheid wet staat dat bij de derde keer opsturen de koop ontbonden mag worden)

Daarbij is een flinke coulance en dik excuus op zijn plaats!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door armen