Klacht: Iphone 6plus touchscreen werkt niet

op 07 oktober 2016 over Apple in de categorie Electronica - Computers

De touchscreen van mijn Iphone 6plus doet het soms uren niet. Ook na een harde reset of terugzetten naar fabrieksinstellingen helpt niet.
Dit is nu mijn 3de Iphone 6plus met dit probleem genaamd “touch desease”. Het is een ontwerp/fabricage fout waardoor de chip soldeertin loslaat waardoor het probleem ontstaat.
De 1e keer werd mijn tochscreen vernieuwd. Probleem bleef zich voordoen. Toen kreeg een nieuwe telefoon. 4 maanden later weer hetzelfde probleem. Weer kreeg ik een nieuwe telefoon mee. Nu 8 maanden verder en weer hetzelfde probleem. Mijn telefoon heeft een minuscuul deukje waardoor Apple zegt dat daardoor de garantie is vervallen. Ook al heeft het deukje niets met de klacht te maken. Ze gebruiken het deukje om hun eigen falen te verbloemen. Niet te geloven.Voor 355€ kon ik een nieuwe mee krijgen. Dit is een hele slechte service van Apple! Doe wat aan het “touch screen desease”!!!

Als mijn telefoon vervangen wordt door een andere waarvan de electronica wel op een degelijke manier is gedaan. Dit zijn de exemplaren van 2016. Apple heeft n.l de soldeertechniek en positie van de 2 touchscreen sensoren aangepast waardoor het probleem zich in deze modellen niet zou moeten voordoen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Harold Westerborg