Klacht: iPhone 4s Vergrendelknop Defect, snelle service van Dynafix! BEDANKT!

op 23 juli 2012 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

op 12 Juli mijn iPhone 4s bij Phone House aangeboden voor reparatie omdat de Vergrendelknop niet meer werkte. 2 dagen later netjes een mail ontvangen dat het toestel bij Dynafix was ontvangen met de daarbij behorende RMA nummer zodat ik de handelingen online kon volgen.

2 dagen later werd het toestel al omgeruild en die volgende maandag (23 juli) opgestuurd naar The Phone house. Erg snelle service van Dynafix dus.

Ondanks alle klachten op veel fora over waterschade en/of vochtschade adviseer ik mensen toch eens de Lifeline verzekering bij the Phone House af te sluiten. Zo bent u tegen vrijwel alles!! verzekerd, dus ook vochtschade.

Ik heb een aantal keer de klantenservice gebeld en werd vriendelijk benaderd en de medewerkers probeerde ook echt goed te helpen, mochten ze het niet weten gingen ze het zelfs bij een andere collega vragen waardoor het een heus groepsgesprek werd, erg prettige en snelle klantenservice!

Ik vind dat Dynafix een dik compliment van mij verdiend ondanks alle horrorverhalen die op het internet te vinden zijn. BEDANKT!

Alle klachten die gemeld zijn door Sjoerd van der Gouw