Klacht: Iphone 4

op 09 oktober 2011 over dutchfone.nl in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin juni iphone 4 besteld en betaald, levering binnen 3 dagen. Dus niet. Dit bedrijf is praktisch niet te bereiken. Toch na lang aanhouden 2 maal gesproken en ze het voordeel van de twijfel gegeven en alsnog gewacht voor levering. Na de 3e maal niet hebben kunnen leveren heeft Dutchfone aangeboden de bestelling te annuleren en het geld terug te storten binnen 3 dagen, zodat ik een telefoon elders kon kopen. Dit aangenomen. Na een week heb ik pakje ontvangen van Dutchfone dit ongeopend en aangetekend teruggestuurd met de mededeling dat betelling was geannuleerd en als dit niet werd geaccepteerd mijn consumentenrecht zou gebruiken om binnen 7 dagen na ontvangst alsnog te annuleren. “Koop op afstand”. Helaas nooit het geld ontvangen. Pakje dat aangetekend is verstuurd is aangenomen dus ontvangen. Onderstaande aangetekende brief is niet geaccepteerd. Ik ga aangifte bij de politie doen van oplichting

Gewenste Oplossing:

Terugstorting van aankoopbedrag van 575 euro

Alle klachten die gemeld zijn door MaxjeNL