Klacht: iPhone 13 weken kwijt!

op 07 oktober 2011 over Proassist in de categorie Verzekering - Zakelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 8 juli 2010 gebeld naar Proassist voor waterschade aan iPhone, dezelfde dag nog opgehaald maar kreeg wel een nokia 2100 als leentoestel, waar werd beloofd een in functie en kwaliteit gelijkwaardig toestel te leveren, de chauffeur verontschuldigde zich daar nog voor, maar na een telefoontje naar Proassist werd gezegd dat dit een prima vervangende telefoon was…
Na ongeveer 8 weken gebeld met de vraag hoe het er voor stond, werd gezegd dat ik een nieuwe iPhone zou krijgen en deze in bestelling stond.
Daarna elke week gebeld, maar werd gezegd dat er problemen waren met de levering van de iPhone dus dat het nog wel even kon duren…
Afgelopen vrijdag 30 september gebeld dat ik het nu echt zat ben en graag een oplossing voor dit probleem zou willen, ze zeiden dat de iPhone nu wel binnen was en we een afspraak konden maken om te iPhone af te leveren, dit zou dinsdag tussen 12 en 16 uur plaatsvinden…
Dinsdagmorgen werd ik gebeld door Proassist dat ze de Iphone vergeten waren aan de chauffeur mee te geven! en de afspraak dus geannulleerd werd. ’s Middags teruggebeld wanneer de iPhone nu geleverd zou worden en dit kon dan tussen 16 een 20 uur, dus weer afspraken af kunnen zeggen…om 20.15 uur nog niks geleverd dus maar weer gebeld en werd er gezegd dat dat de afspraak tussen 12 en 16 uur geannulleerd werd met de reden dat de iPhone nog niet leverbaar was! en van de afspraak tussen 16 en 20 uur was niks bekend! Ze zouden me de volgende dag terugbellen maar niks gehoord en dit gebeurde woensdag en donderdag weer. Vanmorgen gebeld door Proassist dat iPhone morgen tussen 8 en 12 uur afgeleverd word dus ben benieuwd…

Gewenste Oplossing:

Vergoeding eigen risico, vergoeding premie verzekering

Bericht van Proassist

6 jaren geleden - Geachte heer Hamstra, Wij hebben uw bericht gelezen en verzoeken u vriendelijk uw contactgevens te mailen naar webcare@proassis.nl ovv G. Hamstra. Met vriendelijke groet, ProAssist Emelie Afdeling Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Gerrit Hamstra