Klacht: IP-adres blijkbaar “gehackt” en misbruikt/gebruikt via Badoo

op 28 september 2011 over Badoo.com in de categorie Datingsites

Er is via mijn IP-adres een (anoniem) bericht verstuurd door of via Badoo naar de vriendin van mijn helaas nu “voormalig” beste vriend. Ik ben niet bekend met Badoo en sta er ook niet ingeschreven “heb ik persoonlijk zelf in ieder geval niet gedaan”. Er wordt misbruik gemaakt en inbreuk gepleegd op mijn privacy door of via Badoo en hierdoor heb ik nu knallende ruzie en wordt ik valselijk beschuldigd van iets wat ik absoluut niet gedaan heb! Mijn pc is wel beveiligd (wat ik zelf kon zien dan), dus ik snap niet hoe dit kan?

Ik wil zien te achterhalen wie hier precies verantwoordelijk voor is, maar ik zou niet weten hoe!!!
Hebben jullie eventuele tips en/of suggesties?

Bericht van Badoo.com

6 jaren geleden - Beste Jolanda, Erg vervelend om te horen dat is gebeurd. Kunt u de link van het profiel (waarvan het berichtje is gestuurd) achterhalen en in een PM sturen? Wij kunnen dan het profiel blokkeren. Helaas kunnen we geen verdere informatie verstrekken over het profiel (privacy wetgeving), tenzij u dit bij de politie aangeeft. Als zij ons een officieel verzoek sturen waarin staat welke gegevens ze willen hebben, dan kunnen wij dit aan hen toe sturen. We horen graag van u. Met vriendelijke groet, Badoo Klantenservice

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Badoo.com in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Badoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Badoo.com

Heeft op 11 oktober 2011 om 14:29 geantwoord

De klant om meer informatie gevraagd zodat we hier zsm achteraan kunnen gaan.

Alle klachten die gemeld zijn door Jolande1976