Klacht: Inzakking hoekbank na een week

op 03 mei 2017 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

Ik heb een hoekbank gekocht begin maart binnen een wee k op twee plaatsen doorgezakt melding gemaakt kreeg een brief waar ik mijn schade in moest uitleggen kreeg toen een telefoontje met een afspraak om mijn probleem te komen vast stellen voor bijna zes weken later 11 april komen ze eindelijk en wat doen ze
Ze snijden mijn nieuwe bank open en willen er een stuk schuimrubber onder zetten terwijl ze de bank gewoon mee moeten nemen en een goede bank neer moeten zetten gewoon garantie een fabrieksfout en ze zouden deze week hem opsturen naar de fabriek en krijg ik een tijdelijke leenbank en nu vandaag op de andere kant gewoon een veer losgesprongen nog steeds niks vernomen van woonsquare ik vind het slechte service dat ze zeggen we mogen de bank tot 3 X zelf herstellen nou ik vind een bank van 900.00 euro mag niet aan week inzakken en herstellen mijn bank stuk snijden en er schuimrubber tussen douwen gaat mij te ver de stof staat gewoon niet goed gespannen en wil gewoon een nieuwe goede bank en anders mijn aanbetaling en aflossing bedrag terug als dit niet snel word opgelost hoop dat u zo genoeg info heefd en gewoon netjes een goede bank levert niet een die na een week al inzakt BVD mevr d.c van der Jagt

Als ik weer een nieuwe bank heb die niet na een week inzakt

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 25 april 2017 om 15:20 geantwoord