Klacht: Invoerkosten

op 01 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb inmidels wel 100 pakjes vanuit aliexpress besteld sommige daarvan kosten meer dan 500 euro. Heb altijd binnen 2 weken via postnl ontvangen. Bestel nu 1x een pakketje maar via dhl pakket kost 250$ heb er 61$ verzendkosten over betaald. Krijg ik net een sms of ik nog ff 88 euro wil betalen aan douanekosten. Wat is dit voor onzin????? Hoezo gratis via postnl maar nog ff bijna 100 euro bij dhl????

Gewenste Oplossing:

Als ik me 88 euro terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 01 augustus 2017 om 14:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
De douanekosten krijgen we door vanuit de douane en wordt gerekend op 21% van de waarde van uw pakket +14,95 administratiekosten vanuit de DHL. Helaas kunnen we dit bedrag niet voor u aanpassen daar dit ons ook wordt opgelegd. Indien u meer informatie hierover wilt kunt u navraag doen bij de douane of ons bellen op 088-0552000.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Maikel100200