Klacht: invoering van contract en migratie niet helemaal goed gegaan

op 07 september 2018 over KPN in de categorie Alles-in-1

Rond April 2018 heb ik mijn abonnement van 1-jaar verlengd met een jaar, daarbij gaf ik duidelijke aan het volgende te willen;
– abonnement verlengen met een nieuwe nummer
– oude nummer meenemen naar prepaid

jammer genoeg kwam ik aantal maanden later achter dat mijn contract nooit ingevoerd was of laten staan gewijzegd.

Uiteindelijk werd dit na mij telefonisch contact op 23-7-2018 pas ingevoerd en alsnog verlengd met de ingang van 25-7-2018. Ook werd daarbij aangegeven door de medewerkester dat zij een correctie aan zou vragen voor beide nummer om te voorkomen dat ik over zou staan aangezien de situatie die toen destijds zich bespeelt had.2 dagen na de contact kwam mijn contract binnen toen wil viel gelijk op dat mijn contract einddatum pas in 2020 liep, ik heb toen direct contact opgenomen met Kpn en aangegeven dit niet te wensen. Tijdens dit gesprek kwam ik samen met de medewerkster Mika Moet achter dat mijn contract niet ingevoerd was zoals besproken, daarbij gaf zij ook aan dat ik dubbele kosten zou krijgen als dit niet rechtgetrokken zou worden.Dit heeft op 27-7-2018 plaats gevonden. Mika Moet gaf aan een case aan te maken met mijn knelpunten betref de extra kosten en looptijd abonnement. op mij verzoek moest zij ook verder intern bespreken of een mogelijk crediteren of compensatie kon uitgekeerd worden. Mijn wensen waren spotify kosteloos weer aansluiten in plaats van creditering op volgende factuur. Mevrouw Moet, gaf aan niet te weten of dit mogelijk was en dat zij in ieder geval intern bespreekbaar zou maken.

Aantal werkdagen later werd ik teruggebeld door Kpn alleen kwam dit steeds niet uit, omdat ik op werk was of bezig was met werkzaamheden binnen mijn stichting.
Uiteindelijk heb ik zelf contact opgenomen met Kpn, en de situatie geprobeerd uit te leggen maar opeens wist niemand van dit verhaal af enof kon deze afspraken niet terug vinden in het systeem. Vanaf begin aug heb ik via verschillende manieren contact gezocht en de probleem toegelicht, alsnog worden mijn knelpunten niet serieus genomen. Op 22 aug 2018 heb ik mijn laatste klacht telefonisch ingediend, op 23 aug ontving ik een reactie waardin alle telefonisch afspraken, gesprekken en notities met wie ik gesproken heb betwist. Ook mijn eerdere klachten en verzoeken tot contact worden ontkent vanuit Kpn terwijl ik dit op zwart-wit of opnames heb. Op 7-9-18 heb ik weer gebeld en gesproken met Raymond Brouwer, heer wou mij absoluut niet ten word staan omdat mijn klacht volgens hem al afgehandeld was. Heer gaf daarbij aan dat ik naar de klachtencommissie moest gaan indien ik niet akkoord ging met de besluit, heer wou mij ook niet verder door verbinden naar iemand die wel bereid was dit op te pakken en recht te trekken. Heer heeft in mijn oor opgehangen. Kort daarna heb ik weer gebeld en kreeg ik een anderen medewerkster aan de lijn, eenmaal de situatie uitgelegd werd ik in de wacht gezet en vervolg kreeg ik heer Brouwer weer aan de lijn . Daarbij gaf hij aan dat ik juridisch stappen moest gaan ondernemen aangezien ik niet tevreden was met de uitkomst van de onderzoek die niet naar waarheid is gedaan naar mij mening. ik vind dit zeer schandalig dat Kpn, de verantwoordelijk niet neemt in de fouten die vanuit jullie gemaakt zijn en aangezien ik in deze situatie beland ben door nalatigheid van kpn medewerkster. Ben ik ook van mij mening dat, als de notities goed gedaan waren dat dit nooit zover hoefde te komen. Op dit moment heb ik zo een nare ervaring met Kpn dat ik liefs niks meer met jullie te maken meer wil hebben. Mocht mij Knelpunten binnen 2 weken niet opgepakt en opgelost zijn stap ik naar de rechter om de contract te ontbinnen en daarnast vraag ik ook schadevergoeding voor de ongemak.

PS: in de mail van 23 aug werd aangegevn dat ik geen recht op vergoeding had en dat volgens jullie alles goed is verlopen.
hoe verklaren jullie dan die 5 euro factuur van afgelopen maand(0650414626) – graag dit beter gaan onderzoeken

– looptijd abonnement: Zoals meerdere keren aangegeven ik wil geen abonnement van 2 jaar maar voor 1 jaar.

ik stuur mijn klacht via de email van mijn stichting omdat ik geen klacht kan indien met mijn priveeemail, geeft de systeem steds aan.(systeem steeds aangeeft dat mijn email al bekend is onder andere krachten) als dit zo is waarom helpt men mijn niet als ik bel naar Kpn??

Rond Juli 2018 ben ik achter gekomen dat mijn contract nog niet verlengd was zoals op 10 april 2018 besproken is met medewerker Abdel Mounsuri.

Op 23 juli kwam ik samen met een medewerker er achter dat mijn contract niet helemaal vlekkeloos is ingevoerd, de situatie aangekaart er werd steeds nieuwe case aangemaakt waardoor ik steeds langer moest wachten zonder positieve resultaat. Inmiddels zit met dubbele kosten en een contract die niet deugt. vanuit kpn wilt niemand mij hiermee helpen omdat dit niet helemaal duidelijk blijk te zijn.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nadine Tavares Monteiro