Klacht: in/uitcheckapparaat voor de ov chipkaart

op 26 maart 2013 over Veolia Transport in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er werd vanmorgen onterecht geld van mijn ov chipkaart geschreven, maar ik heb een jaarabonnement die ik voor het hele jaar betaald heb. Ben ingestapt halte Hoflandendreef om 7.30 uur en uitgestapt bij halte Leyenburg om 7.53 uur.

Gewenste Oplossing:

Een formulier om teruggave van de reiskosten. Ik hoorde dat ik in Delft op de Brabantse Turfmarkt terecht kan, maar dat kantoor is dicht. Hoe krijg nu mijn geld terug? Ik heb zelf geen internet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia Transport

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia Transport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J.BEUMAN