Klacht: Geen contact mogelijk

BRM op 21 maart 2022 over Intrum in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Helaas is er geen contact te krijgen met dit bedrijf. Ik heb volledig onterecht een incasso ontvangen van Intrum in opdracht van schoenenbedrijf Sarenza. Het opvallende is dat Sarenza 3 maanden eerder de items van betreffende bestelling zelf retour heeft bevestigd per e-mail en tevens de openstaande factuur bij Klarna heeft verwijderd. Ik heb zowel naar Sarenza als naar Intrum mijn bewijzen doorgestuurd, maar helaas komt er niet veel beweging in de zaak waar ik al sinds 8 januari mee bezig ben. Beide zijn onwijs moeilijk te bereiken en reageren bijna niet, of in ieder geval niet inhoudelijk, op mijn berichten. U kunt begrijpen dat ik weiger te betalen voor een artikel welke ik retour hebt gestuurd. Zeker gezien het feit dat de retour zelf is bevestigd door de opdrachtgever. Het betreft dossier 301114780

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag willen dat Intrum mijn zaak bekijkt inclusief de bewijsstukken die ik heb opgestuurd. Uiteraard wens ik ook dat zij de onterechte incasso verwijderen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum in behandeling genomen

Bericht van Intrum

1 jaar geleden - Geachte heer en/of mevrouw Legerstee-Groenhuis, Enige tijd geleden heeft u een klacht bij ons ingediend. Wij betreuren het dat wij u niet binnen gestelde termijn van vier weken van een reactie hebben kunnen voorzien. Als wij een reactie van de opdrachtgever hebben ontvangen, nemen wij contact met u op. Wij hopen u hiermee voor nu voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Afdeling Klachten Intrum Nederland B.V. Postbus 36161, 1020 MD Amsterdam Bezoekadres: Teleportboulevard 136-142, 1043 EJ Amsterdam E-mail: [email protected] www.intrum.nl Uw gegevens worden opgenomen in het gegevensbestand van Intrum. U heeft recht op inzage en rectificatie, verwijdering of beperking van de verwerking van uw persoonsgegevens, alsmede het recht om bezwaar te maken tegen de verwerking van uw persoonsgegevens. Voor nadere informatie verwijzen wij u naar ons Privacy Statement op www.intrum.nl. –––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– This e-mail and any attachments are confidential and may also be privileged. If you are not the named recipient, please notify the sender immediately and do not disclose the contents to another person, use it for any purpose, or store or copy the information in any medium. Thank you for your cooperation. Please consider the environment before printing this e-mail Information about how we process personal data

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum

Heeft op 17 mei 2022 om 11:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door BRM