Klacht: Oplichterij door onzin rekening

op 17 maart 2019 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

Deze week kreeg ik na vele jaren niets gehoord te hebben weer eens een rekening van Intrum justitia. €106,45 te betalen voor diensten van Canal digitaal. Het leuke is dat ik 10 jaar geleden een rechtszaak heb gewonnen omdat ik toen ook gestalkt werd met een flink opgelopen rekening. In die rechtszaak kwam de advocaat van die partij niet eens opdagen (wat een losers van Lindorff ). Ik zou iedereen willen adviseren bij dit soort brieven Intrum Justitia niet serieus te nemen en lekker te wachten tot ze de moeite nemen om het voor de rechter te laten komen. Als je in je recht staat heb je absoluut helemaal niets te vrezen. De rechter wist toen te vertellen dat veel mensen betalen om van het gezeur af te komen. Doe dat niet want ze blijven bezig en herhalen. Daarnaast is een keertje rechtbank best leuk en je krijgt ook je onkosten vergoed.

Tevreden als bedrijven dit dit doen failliet zijn

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum Justitia over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum Justitia

Heeft op 19 maart 2019 om 09:47 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Jan