Klacht: Intimiderend gedrag tov medewerker Kjeld Hendriksen

op 01 augustus 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Kjeld Hendriksen, mijn zoon, heeft jarenlang 6 uur per week gewerkt op een contractje van onbepaalde duur, AHXL te Vlissingen, Gildeweg 6
Op vrijdag 29 juli heeft hij zijn ontslagbrief afgegeven aan Jack van Oers
Kjeld is in 2011 behandeld voor botkanker, waarna hij een knieprothese kreeg en energetisch beperkt is. Hij kreeg ook een Wayong uitkering toegewezen, daarnaast woont Kjeld in een woongroep beschermd wonen, vanwege een autisme beperking.
Kjeld heeft geprobeerd in de afgelopen jaren omdat hij ook prettig werkt bij AH om meer uren op contract te krijgen, daarvoor zijn gesprekken geweest ook via het UWV en zijn coach, AH heeft hier niets mee gedaan. Kjeld ging verder solliciteren en kreeg een baan bij de Sligro.
In de ontslagbrief vroeg Kjeld om niet meer ingeroosterd te worden, omdat hij bij de Sligro van ma tm vrijdag werkt, die 6 uur erbij is te vermoeiend.
Hij ging er vanuit dat dit ok was, omdat hij geen commentaar daar op gehad heeft van Jack.
Hij kreeg afgelopen weekend een telefoontje van de Sligro, omdat AH gebeld heeft, waar hij was,
Dit is zeer ongepast, waarom zou AH bellen naar nieuwe werkgever ?
Mocht Kjeld daar aan t werk zijn geweest dan kon hij toch ook niet naar AH komen werken.
Was dit om Kjeld in een kwaad daglicht te stellen ?
Mocht dit op een of andere manier negatieve gevolgen hebben voor Kjeld dan stellen wij AH hiervoor aansprakelijk

Met een excuus voor dit gedrag van Patrick de Vries, die gebeld heeft naar de Sligro.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Reactie van de melder van de klacht Postmus Jose

9 maanden geleden - U kunt deze klacht als afgehandeld aanmerken

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Postmus Jose