Klacht: Intimidatie,en dreiging

op 18 november 2016 over Straetus in de categorie Incassobureaus

deze zogenaamde professionele outfit probeerde me in verlegenheid te brengen door te mailen naar mijn oude bedrijf dat ik werkte en mijn nieuwe bedrijf, ook al hebben ze een geldig contact e-mail. Het werkte niet!! Ik weiger te gaan met hen als ze proberen te imtimidate en voortdurend bedreigen. Ze uitgescholden mijn vrouw en zelfs harrassed haar aan de telefoon toen ze in het ziekenhuis was. De schuld, die werd veroorzaakt door een fout met het oorspronkelijke bedrijf, werd ontruimd. Deze outfit cowboys proberen om meer geld te halen.

Zijn ze wettelijk toegestaan om te handelen? Zo niet, dan moeten zij worden vervolgd en gesloten.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Straetus over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Straetus in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht bardsm

5 maanden geleden - nog steeds geen oplossing voor mijn klacht. Ze vroegen me om dan bellen toen ik vroeg wat ik zou gaan doen om het op te lossen! Zij ontkenden alle allogations ook al heb ik bewijzen - ze weigerden te accepteren wat ze hebben gedaan verkeerd is en nog meer klachten komen van andere mensen op deze site. Hoe worden ze mogen voeren op de handel met deze manier van handelen?

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Straetus een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Straetus

Heeft op 01 januari 2017 om 19:11 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door bardsm