Klacht: Interpolis super goede service!

henri15 op 02 juli 2010 over Interpolis in de categorie Verzekering

Ik had schade op mijn reis, zoals niet genoten vakantiedagen. Ik bel na mijn vakantie naar Interpolis, ik kon al mijn gegevens doorgeven, de kosten die ik had gemaakt, ook telefoonkosten ed. En ik had het geld binnen 2 dagen op mijn rekening!!!!!!!!!!!!
Ik moest niet eerst mijn schade aantonen, men geloofde mij gewoon via de telefoon, ik moet alleen het bewijs de komende 3 weken bewaren voor eventuele nacontrole, maar dat is logisch.

Ik dacht er nog aan om mijn verzekeringen (ik heb daar mijn woonhuisverzekeringen en de reisverzekering) om te zetten naar een goedkopere aanbieder, maar nu dus niet meer.

Ik weet nu hoe goed de service is dus ik blijf daar klant! Interpolis mijn complimenten voor jullie supergoede en snelle service!

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Interpolis in behandeling genomen

Bericht van

12 jaren geleden - Hoi Henri 15, Kan je ook aangeven welke verzekering je had afgeslotan bij Interpolis?

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Interpolis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Interpolis

Heeft op 22 februari 2021 om 16:38 geantwoord

Beste meneer, mevrouw,

We zagen dat de klacht op deze site nog open staat en sluiten dit bericht.

Bedankt voor uw melding op dit forum. Fijn dat u ons liet weten dat u niet tevreden bent.

Natuurlijk onderzoeken wij uw klacht. U ontvangt van één van de klachtenbehandelaars van Interpolis rechtstreeks (dus niet via deze site) onze inhoudelijke reactie. Deze reactie kunt u binnen veertien dagen verwachten.

We sluiten de klacht op deze site af.

Klachtenmanagement Interpolis

Alle klachten die gemeld zijn door