Klacht: internetfraude

op 19 februari 2018 over Travel Club Express in de categorie Hotels

dit bedrijf moet gestopt worden.
ze contacteren mensen met een gratis reis en hebben reeds alle persoonlijke gegevens.
Indien je je rekeningnummer doorgeeft, vragen ze een eenmalige dominicering bij de bank voor een bedrag van 179;95€ en halen dit bedrag af van je rekening!
dit moet gestopt worden

bedrijf moet gestopt worden in zijn frauduleuze praktijken

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Travel Club Express over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Travel Club Express in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Travel Club Express een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Travel Club Express

Heeft op 19 februari 2018 om 12:12 geantwoord

Geachte mevrouw Gekiere,

We kunnen het niet waarderen dat u ons frauduleus noemt en begrijpen ook niet zo goed wat u daartoe aanleiding geeft.

We hebben u een aanbod gedaan omdat u in een enquete aangegeven heeft interesse te hebben en dat is hoe we aan uw gegevens komen.

U heeft zelf akkoord gegeven op ons telefonisch aanbod waarbij we aangegeven hebben dat u 14 dagen bedenktijd had.

Aangezien u binnen de 14 dagen opgezegd heeft hebben wij uw order reeds geannuleerd en hebben wij, zoals afgesproken, niets van uw rekening genomen.

Mocht u nog vragen hebben dan horen wij graag van u.

Travel Club Express

Alle klachten die gemeld zijn door HILDE GEKIERE